Boksläpp: Skånes Trollsländor 7/7

Boksläppsinbjudan3
Välkommen på boksläpp av ”Skånes Trollsländor: en atlasinventering 2009-2014” på Naturskyddsföreningens kansli i Lund, Nils Bjelkegatan 4B, in på gården, torsdag 7 juli kl. 18.00.

Vi berättar om boken, dess upplägg och hur du kan engagera dig vidare. Faktablad om trollsländor i faunaväkteriet delas ut.

Boken delas ut gratis till de som bokade inventeringsrutor, fotografer som har bilder i boken, projektfinansiärer och korrekturläsare.

ANMÄLAN ÄR OBLIGATORISK då vi vid stort intresse måste byta lokal och eftersom vi bjuder på dryck och tilltugg. ANMÄL dig via e-post till Magnus.

Fler exemplar av boken kan köpas till ett pris som i princip är självkostnadspris. Allt eventuellt överskott kommer att gå direkt till något som gynnar trollsländor i Skåne.

Kan du INTE närvara är du välkommen att hämta ditt ex av boken vid annat tillfälle. Notera dock att Naturskyddsföreningen håller sommarstängt från början av juli till början av augusti.

Boken kommer också att kunna hämtas eller köpas på Tyringe Kurhotell 11-14 juli. Dit är du välkommen för att titta på utställningar med mera även om du inte deltar i trollsländekonferensen som tar plats där då.

Vill du ha boken skickad till dig så tillkommer porto.