Träffa vår nya generalsekreterare Karin Lexén

Länsförbundet i Skåne bjuder härmed in Naturskyddsföreningens medlemmar till mingel och samtal med vår nya generalsekreterare Karin Lexén.
Karin Lexén har en gedigen bakgrund inom myndigheter och civilsamhälle: Chef för Världsvattenveckan på SIWI, departementsekretare på Miljödepartementet och ordförande i Fairtrade, bland annat. Och från och med 13 mars generalsekreterare på Naturskyddsföreningen. – Det känns jätteroligt och otroligt spännande att få börja arbeta för en så fantastisk organisation med den breda medlemsbasen och engagemanget som finns i hela landet, säger Karin.

Naturskyddsföreningen i Skåne bjuder härmed in Naturskyddsföreningens medlemmar till mingel och samtal med vår nya generalsekreterare Karin Lexén

Program:

– Länsförbundet hälsar välkomna och presenterar verksamheten i Skåne
– Karin Lexén, om sina förväntningar och mål som nytillträdd generalsekreterare för Naturskyddsföreningen
– Frågestund

– Mingel och avslutning

Tid: Tisdag 21 mars kl 18:30 – 20:30

Plats: Nils Bjelkegatan 4B i Lund
(obs! ev. annan lokal meddelas via mejl om vi blir väldigt många)

Vi bjuder på fika och smörgås.

Anmäl dig senast den 17 mars här

Tfn: 046-33 56 51