Bli medlem

Vill du rädda världen? Bra, vi är 226 000 medlemmar som vill samma sak. Bli medlem du också, så kämpar vi tillsammans! För bara 24kr/mån kan du hjälpa till att kämpa för natur och klimat!

För att vi ska kunna slå larm, pusha politiker, ge konsumentråd och skapa opinion i medier behöver vi våra medlemmar. Idag är vi rekordmånga – BLI MEDLEM du också!

Det här får du som medlem:

• Tidningen Sveriges Natur – vi skickar landets största miljö- och naturtidning till din brevlåda eller mejlinkorg fem gånger per år.

• 10 procent på resor med SJ. Resor märkta med Bra Miljöval.

• Hyra stugor – du kan hyra våra stugor runt om i landet till ett förmånligt pris.

• Gratis aktiviteter – vi finns på de flesta orter, som medlem är du välkommen att delta i allt från naturvandringar till workshops.

• Möjlighet att bli aktiva – du som vill engagera dig ideellt i miljö- och naturfrågor har massor att välja på hos Naturskyddsföreningen, och du väljer själva hur mycket tid ni kan avvara.

Hela familjen?

Låt hela din familj bli medlemmar! För 365 kr per år eller från 30 kr/månad blir ALLA medlemmar i hushållet! Läs mer

Välj här vilket medlemskap som passar dig bäst