Skänk en Företagsgåva

Rådjurskid

Låt ditt företag göra en viktig insats för natur och miljö i Skåne! Vi på Naturskyddsföreningen i Skåne kämpar för att jorden ska vara lika fantastisk för våra barn som för oss. Och det är genom medlemsavgifter samt stöd från enskilda människor, företag och organisationer som vi får kraft att göra skillnad. När ni ger en företagsgåva stöttar ert företag vårt arbete för en bättre värld. Pengarna används till det ändamål för natur och miljö som bäst behöver dem just nu, vi arbetar bland annat för bina, biologisk mångfald, skogen, havet och klimatet. Hjälp oss att kämpa för natur och klimat – ge en gåva till Naturskyddsföreningen i Skåne!

Swisha valfritt belopp till: 123 245 44 94 eller betala in på pg: 998 37-7. Ange Företagsnamn + Kontaktpersons e-post.

När ni ger en företagsgåva på 5000 kr och uppåt skickar vi ett personligt diplom med ert företagsnamn och summan på donationen.

Stort tack för ert stöd!