Ge en gåva till klimatet!

Hjälp oss att kämpa för natur och klimat – swisha en gåva till Naturskyddsföreningen i Skåne! Swisha valfritt belopp till: 123 245 44 94 eller gör en inbetalning till vårt plusgiro: 99837-7. Vill du skänka pengar till ett speciellt projekt? Se nedan.

GÅVOR
När du ger en gåva genom oss värnar du och den du ger gåvan till aktivt om natur och miljö. För varje gåva får du ett fint gåvokort där du kan skriva en personlig hälsning. Du kan välja att få det digitalt direkt efter beställning som PDF eller hemskickat som ett vackert gåvokort. Självklart svanenmärkta och med papper från hållbara källor (FSC). >> Ta mig direkt till gåvosidan

Bli medlem

Bli medlem i Naturskyddsföreningen och stöd kampen för natur och miljö. Här kan du läsa mer om hur våra medlemskap fungerar och vilka medlemsförmåner som ingår.

Ge en gåva till Storkprojektet

Vill du ge ditt stöd till storken? Swisha valfritt belopp till: 123 290 49 44 eller gör en inbetalning på plusgiro: 45 90 09 – 7. Märk inbetalningen med "Storkprojektet" Du kan även bli fadder för en stork!

Ge en gåva till kronhjorten

För att öronmärka gåvan till vårt arbete med den skånska kronhjorten anger du "Kronhjort" vid inbetalningen via swish: 123 245 44 94 eller när du gör en inbetalning till vårt plusgiro: 99837-7.

Ge en gåva till Hörjelgården

För att öronmärka gåvan till vårt arbete med Hörjelgården anger du "Hörjel" vid inbetalningen via swish: 123 245 44 94 eller när du gör en inbetalning till vårt plusgiro: 99837-7.

Volontäruppdrag: Hjälp storken

Utan frivilligas insatser hade Storkprojektet aldrig lyckats. Cirka 40 st volontärer hjälper till på de olika hägnen med matning och underhåll, från äggkläckning till dagen då ungstorkarna släpps iväg. Känn gemenskap och gör skillnad, häng med i gänget!

Bli stödföretag

Dags att bli ett företag som gör skillnad. Stödj vår verksamhet i Skåne eller ett specifikt lokalt projekt. Det finns många sätt att stödja oss. Skänk en företagsgåva och var med i kampen för en friskare natur!

Volontäruppdrag: Beskriv skånska naturpärlor

På vår hemsida under "Hitta ut" finns över 200 st naturområden beskrivna. Utflyktsmålen fylls på och uppdateras löpande, men vi skulle önska att alla områden var kompletta, det vill säga med vägbeskrivning, sevärdheter osv. För att uppnå detta behöver vi din hjälp!

Volontäruppdrag: mobilisera föreningen på Wikipedia

Nu mobiliserar föreningen till att skapa nya och uppdatera gamla artiklar på Wikipedia. Det här är ett suveränt tillfälle att bidra till Naturskyddsföreningens arbete för en hållbar värld helt efter egen förmåga, tillgång på tid och utan geografiska begränsningar.

Volontäruppdrag: Hjälp oss på olika event

Vi behöver varje år hjälp med bemanning på t.e.x. mässor, Falsterbo Bird Show, Skånsk Naturfotofestival och liknande. Är du en person som är utåtriktad, social och ”service minded”? Då är detta något för dig!