Stöd Hörjelgården!

Bli medlem i vänföreningen Hörjelgårdens Vänner. Man kan bli medlem i stödföreningen för minst 100:- (enskild medlem) eller 1000:- (skolor och kommuner). För mer information, mejla till: horjelgarden@gmail.com

Vill du ge Hörjelgården ett bidrag så kan du swisha valfri summa till 123 317 80 35.

MossbergLitografiBeställ Bo Mossbergs konstverk och stöd Hörjelgården

Bo Mossberg som illustrerat t ex Den nya nordiska floran har tagit fram ett konstverk till förmån för Hörjelgården. “Hushumlan” är en unik bild där man kan se hushumla, ollonborre, blomfluga, spirande ekplanta, ärtstarr och äggskal av ladusvala. Genom konstnärens försorg har 100 exemplar tagits fram på 167 grams konstpapper i A4-format. Dessa har numrerats och signerats. Tio exklusiva exemplar på 240 grams papper har också tagits fram och numrerats med romerska siffror samt signerats. Hörjelgårdens Vänner erbjuder intresserade att köpa ett konstverk som ett direkt stöd för hjälp till finansiering av driften av gården. De 100 exemplaren på 167 grams papper säljer vi för 1 000 kronor styck, medan de exklusiva är till salu för minst 5 000 styck. Beställ genom att skicka e-post till Magnus Billqvist. Du får då ett nummer du använder när du sätter in pengarna. När betalningen kommit in får du ditt konstverk per post. Tack för ditt stöd! /Hörjelgårdens Vänner