Du är inbjuden för att påverka Naturskyddsföreningens verksamhet!

Alla Naturskyddsföreningens medlemmar är varmt välkomna till något av de fyra rådslagen om föreningens framtid.

Vi kommer tillsammans att diskutera vad föreningen bör arbeta med de kommande fyra åren. Resultatet kommer att vara rådgivande för riksstyrelsen när de skriver sin proposition till riksstämman 2014 om verksamhetsriktlinjerna för Naturskyddsföreningen 2015 – 2018.

Av de fyra återstår följande tillfällen:

• 18 januari Rådslag i Umeå

• 25 januari Rådslag i Alvesta

Anmälan görs här senast en vecka innan. Kontakta Elias Henriksson om du vill veta mer.

Motioner till stämman ska senast vara inne på rikskansliet 31 januari 2014 kl 24.00. Mejla Katarina Tynong eller skicka med vanlig post till Naturskyddsföreningen, att: Katarina Tynong, Box 4625, 116 91 Stockholm.