Välkommen på kretsråd!

Söndagen den 2 mars sker årets första träff för alla som är intresserade av vad som pågår på krets-, läns- och riksnivå i föreningen. Kom och inspireras och informeras. Träffen sker på kansliet i Lund kl 14-17. Hör av dig redan nu till Magnus om du vill anmäla att du kommer eller har något du vill ta upp. Vi bjuder förstås på fika.

Denna gång behöver vi bland annat prata om:
1) Är det några frågor/motioner som ni vill diskutera inför riksstämman i Örebro 14-15 juni
2) Vi kan diskutera de föreslagna ordförandekandidaterna och vad vi önskar av dem.
3) Kretsrådet har i uppgift att föreslå kandidater till riksföreningens valberedning.
4) Hur fungerar de nya hemsidorna?
5) Hur går det med appen till skånsk natur?
6) Energifallet i Skåne

One thought on “Välkommen på kretsråd!

1. Jag har länge tänkt att bygga holkar till Tornfalk,Tornseglare,m.m men eftersom min ekonomi inte är så stabil p.g.a sjukskrivning så undrar jag om man kan bli sponsrad med skivor och beslag.
    Jag bor själv i Vellinge kommun och har god kontakt med N.F.N och Svedala Naturskydds Förening!