Välkomna på kretsråd 1 mars!

Nu är det dags att samlas för ett kretsråd som är en förberedelse inför länsförbundets stämma senare i vår. Kom till Lund för att träffa likasinnade och diskutera angelägna frågor som:

– Framtidsprojektet: full fart inför stämman. Lägesrapport.

– Samspelet i föreningen – hur kommunicerar vi bättre mellan våra olika nivåer, riksföreningen, länsförbundet och kretsarna.

– Hur kan kretsarna samverka? Det gör många i dag, och kretsrådet är ett bra tillfälle att utvidga kontaktnätet.

– Kretsrådets formella uppgift är att föreslå en ny valberedning inför stämman i vår. Tag med er förslag på kandidater.

Alla är välkomna!

Kretsrådet hålls söndag 1 mars kl 13 – 17. Vi håller till på vårt länskansli i Lund, Nils Bjelkegatan 4 B, i huset in på gården. Mejla Magnus om du kommer så fixar han fika så det räcker.