Hur pratar vi om naturen?

Välkommen till högintressant träff söndagen den 24 januari, kl. 13:00-16:00 för att diskutera engagemang och påverkan i föreningen/kretsen.

BildkretsDu kommer även kunna finslipa dina kunskaper inom sociala medier. Frågor som ”Hur använder du sociala medier bäst som ideell, idéburen organisation?” som diskuteras med hjälp av vår kommunikationsexpert Olov Källgarn.

Träffen är startskott för Klimathub Skåne – en satsning som stöttas av länsförbundet och Region Skåne och med Jennifer Cronborn, Birk Andersson och Andreas Anderholm Pedersen som projektledare.

Utgångspunkten för projektet är att samla såväl engagerade krafter i Naturskyddsföreningen som i miljörörelsen generellt.
– I kretsarna och bland medlemmarna allmänt finns det så mycket kunskap och idéer kring hur vi kan utvecklas som miljörörelse. Tillsammans kan vi skapa ett kreativt och utvecklande forum för idéutbyte. Vi vill utveckla föreningen tillsammans med så många som möjligt och därför är alla inlägg och idéer väldigt värdefulla i vårt arbete.

Missa inte den här möjligheten att påverka.

Skicka din anmälan till Birk.Andersson@naturskyddsforeningen.se. Har du frågor, ring Birk, 076 26 306 47

Hälsningar
Birk Andersson, projektledare KlimatHub Skåne