Ge bort ett medlemskap i julklapp

Ge bort en julklapp som räcker hela året, gåvokort med kuvert postas till dig. Din vän väljer om den vill bli medlem eller om gåvan skall gå till Naturskyddsföreningens generella arbete.

När du ger en gåva genom oss värnar du och den du ger gåvan till aktivt om natur och miljö. Gåvomottagaren fyller själv i sina personuppgifter och postar portofritt till oss. Medlemmar får fem nummer av vår tidning Sveriges Natur samt en mängd förmåner och rabatter bland annat tio procent rabatt på SJ-resor. Julgåvokort ingår givetvis även i denna julklapp.

Du kan välja att få det digitalt direkt efter beställning som PDF eller hemskickat som ett vackert julgåvokort. Självklart svanenmärkta och med papper från hållbara källor (FSC). BESTÄLL HÄR

Det här får man som medlem:

• Tidningen Sveriges Natur – vi skickar landets största miljö- och naturtidning till din brevlåda eller mejlinkorg fem gånger per år.
  • 10 procent på resor med SJ. Resor märkta med Bra Miljöval.
  • Hyra stugor – du kan hyra våra stugor runt om i landet till ett förmånligt pris.
  • Gratis aktiviteter – vi finns på de flesta orter, som medlem är du välkommen att delta i allt från naturvandringar till workshops.
  • Möjlighet att bli aktiva – du som vill engagera dig ideellt i miljö- och naturfrågor har massor att välja på hos Naturskyddsföreningen, och du väljer själva hur mycket tid du kan avvara.

Se fler tips på VÅRA JULGÅVOR HÄR