Ge bort ett medlemskap i julklapp

Ge bort en julklapp som räcker hela året, julgåvokort med kuvert postas till dig. Din vän väljer om den vill bli medlem eller om gåvan skall gå till Naturskyddsföreningens generella arbete. Gåvomottagaren fyller själv i sina personuppgifter och postar portofritt till oss. För endast 295 kronor/år får våra medlemmar fem nummer av vår tidning Sveriges Natur samt en mängd förmåner och rabatter bland annat tio procent rabatt på SJ-resor.

>>Beställ här!

Det här får man som medlem:

• Information om gratis aktiviteter i din lokala Naturskyddsförening. Vi finns i hela Skåne och som medlem är du välkommen att delta i allt från naturvandringar, föreläsningar till familjeaktiviteter.
  • Tidningen Sveriges Natur – vi skickar landets största miljö- och naturtidning till din brevlåda eller mejlinkorg fem gånger per år.
  • Hyra stugor – du kan hyra våra stugor runt om i landet till ett förmånligt pris.
  • Möjlighet att bli aktiva – du som vill engagera dig ideellt i miljö- och naturfrågor har massor att välja på hos Naturskyddsföreningen, och du väljer själva hur mycket tid ni kan avvara.

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och producerade av papper från en hållbar skogskälla via Forest Stewardship Council (FSC) samt transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!