Digital kurs: Bli Natursnokledare!

Foto: Katarina Sandberg

Har du upptäckarlust och gillar att vara ute i naturen med barn? Du behöver inte vara expert, biolog eller lärare för att bli Natursnoksledare hos oss. Natursnokarna är en del av Naturskyddsföreningens lokala kretsars verksamhet och finns över hela Sverige.

Var med på utbildning Snok 1 den 24 oktober! Då genomför Naturskyddsföreningen en utbildning digitalt för dig som vill bli ledare för Natursnokarna.

>> Läs mer & anmäl dig här

Lördag 24 oktober 09:30-14:30 webbaserat.

Vi börjar med att tillsammans digitalt gå igenom Naturskyddsföreningens fantastiska resurser för oss snokledare, naturkontakt, nätverk och annat bra att veta. Vi delar med oss av det vi kan och byter erfarenheter med varandra. Utbildningen är kostnadsfri och öppen för medlemmar i Naturskyddsföreningen från hela landet.

Utbildare
Eva Lindberg, verksamhetsledare natursnokarna, 08-702 65 15