Familjeaktivitet med Natursnokarna

Natursnokarna

Familjetipsrunda i Albäckskogens norra del för stora och små!

Sedan några år tillbaka har Trelleborgskretsen en uppskattad natursnoksverksamhet. Snokarna träffas regelbundet på olika platser runt om i Trelleborgs kommun. Den 21 november anordnar Naturskyddsföreningen i Trelleborg en familjetipsrunda i Albäckskogen. Du behöver inte vara medlem i Naturskyddsföreningen men får gärna bli. Välkomna!

DATUM: 21 nov kl 10-15.

PLATS: Maglarpsrondellen/Hedvägen 451, Trelleborg, Albäckskogen, norra delen. P-platser vid Maglarpsrondellens tankstationer. Hållplats för Skånetrafikens busslinje Trelleborg – Malmö.

Max antal deltagare: 30.

Anmäl er här!

Om Natursnokarna
Natursnokarna är en del av Naturskyddsföreningens lokala kretsars verksamhet och finns över hela Sverige. Att vara med i Natursnokarna är ett socialt och roligt sätt att se till att verkligen komma ut i naturen. Alla barn mellan 3-10 år som har med sig en vuxen som helst är medlem i Naturskyddsföreningen är välkomna. Det kan vara pappa, mormor, farbror, gudmor eller en vuxen kompis.

Läs mer om Natursnokarna här.