Ge bort ett medlemskap i jul

Ge bort en gåva som räcker hela året! Din vän väljer om den vill bli medlem eller om gåvan skall gå till Naturskyddsföreningens generella arbete.

Gåvomottagaren fyller själv i sina personuppgifter och postar portofritt till oss. Medlemmar får fem nummer av vår tidning Sveriges Natur samt en mängd förmåner och rabatter bland annat tio procent rabatt på SJ-resor. Julgåvokort ingår givetvis även i denna julklapp.

OBS! Beställ innan onsdag den 20 dec kl 13:00 för leverans innan julafton. Digitala julgåvobevis kommer kunna beställas ända fram till jul och medföljer beställningen automatiskt. Beställ här

Det här får du som medlem:

• Tidningen Sveriges Natur – vi skickar landets största miljö- och naturtidning till din brevlåda eller mejlinkorg fem gånger per år.
  • Hyra stugor – du kan hyra våra stugor runt om i landet till ett förmånligt pris.
  • Gratis aktiviteter – vi finns på de flesta orter, som medlem är du välkommen att delta i allt från naturvandringar till workshops.
  • Möjlighet att bli aktiva – du som vill engagera dig ideellt i miljö- och naturfrågor har massor att välja på hos Naturskyddsföreningen, och du väljer själva hur mycket tid ni kan avvara.

Mer information hittar du här