Utskick till kretsarna november 2016

screenshot_2016-11-22-08-58-07

Aktivitetskalendern i vår app.

Hej i Skånes och Blekinges kretsar!
Idag har vi skickat ett brev med material från oss som arbetar på regionkansliet Skåne-Blekinge, i Lund. Det är sällan vi nu för tiden skickar ut något som inte kommer med e-post, så vi hoppas ni förstår att vi med detta skickar ut viktig och givande information.

Brevet går till ordförande och postmottagare (om det inte är samma person) i varje krets. Vi skickar också i samband med detta ut e-post till er, om vi har er adress. Alla adresser tas från medlemsregistret, så om något inte stämmer (t ex att det inte är du som ska ha det) så är det viktigt att ni meddelar oss så det kan ändras, och kommer rätt framöver.

I brevet hittar ni följande utskrivet eller tryckt, som nedan är länkade till pdf-filer så ni lätt kan sprida detta vidare.
Vill ni synas? Lägg in era kretsaktiviteter i Aktivitetskalendern!
Rapporten ”Tillsammans har vi kraft att förändra! Verktyg för ungas engagemang”.
Information om boken Skånes Trollsländor.
Pengar och hjälp med utskick och program! Rapportera till Studiefrämjandet.
Förslag på nya stadgar för Skåne.

Våra kontaktuppgifter
Magnus Billqvist, verksamhetskoordinator, magnus.billqvist@naturskyddsforeningen.se, 046-33 56 51

Caroline Gräntz, kommunikatör, caroline.grantz@naturskyddsforeningen.se, 046-33 56 50