Brinner du för klimatet? Åk på Klimatriksdag!

Annika

Vi är många som vill att klimatet ska bli en stor valfråga 2014. Hur många? Det vet vi inte än. Hundra tusen? Femhundra tusen? En miljon? Två miljoner? En sak är säker: det vimlar av initiativ för en snabb omställning runt om i landet.

Mängder av folkrörelser och nätverk är aktiva på olika sätt. Tänk om vi kunde samla ihop oss och verkligen sätta press på politikerna i valet 2014! Det hoppas Klimatriksdag 2014 kunna göra i Norrköping 6-8 juni. Vill du vara med och engagera dig? Läs mer här!

För att underlätta för långväga resenärer bjuder vi medlemmar i Naturskyddsföreningen i Skåne deltagaravgiften. Erbjudandet är begränsat och först till kvarn gäller.
Vill du åka? Kontakta Sanna för mer information.

klimatriksdag2014