Välkommen på länsstämma!

Länsstämman sker i Smedstorp 9 april.

Varmt välkomna på länsstämman 2022! Värd för årets stämma är Naturskyddsföreningen i Tomelilla.

Program
Vi utgår från Medborgarhuset i Smedstorp där bussutflykten startar och årsmötesförhandlingarna genomförs. Till Smedstorp kan man ta sig med Pågatåg. Hitta till Smedstorp här.

Samling sker i Smedstorp för gemensam bussutflykt till föreningens naturområden Örups almskog och kalkkärr (klicka på respektive område för mer information om platserna). I reservatet kan man själv strosa runt eller bli guidad av flera kunniga personer. Ta med egen fika. Observera att det inte finns plats för mer än någon enstaka bil så planera istället för att åka med bussen.

Till klockan 12 är vi tillbaka i Smedstorp för årsmötesförhandlingar och lunch.

Anmälan till utflykten och lunch med mera kommer, liksom möteshandlingar efterhand som de blir klara (se nedan).

>> Läs mer här om Länsstämman här!